Pages

Louis-Marie de Castelbajac. Grof i još po nešto...

Louis-Marie de Castelbajac. Samo ime u meni budi trnce. Ma ko ga šiša, ovaj post posvećujem nama devojkama. A ko od muškaraca zna da ukrade nešto stila, neka baš on bude vaša sledeća žrtva....
Ma da biramo idealnu kombinaciju, ne bi se sve poklopilo baš onako kao kod njega:

Potiče iz aristokratske porodice 
Grof u slobodno vreme, onda kada nije glumac, model ili dizajner
Sin francuskog modnog dizajnera Jean-Charles de Castelbajac-a
Jača polovina kraljice burleske Dite Von Teese
Lep i zgodan, kristalno plavih očiju i izuzetnog stila

Svaka čast Louis! Znamo koliko je teško zablistati pored Dite... A i upravo si postao novi glavni lik mojih sanjarenja o danima provedenim pored reke, u nekom starinski uređenem stanu sa pogledom na Senu. Koračamo kroz Jardin des Tuileries. Sami smo. Ja i ti. I Pariz. Gde vazduh miriše na kolačiće. I na Chanel...


7 comments:

  1. Dita is magnificent, just like her stronger half!

    http://aleksa-maric-belgrade.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. meni su oni mnogo čudan par, nekako mi čudno izgledaju jedno uz drugo :)

    ReplyDelete
  3. mislim,konacno neko odgovarajuci za Ditu....meni je on fascinantan.....
    mada Dita mi je najfascinantnija..zena koja je u stvari striptizeta...i elegantnija je od najvecih zvezda i elite.....fenomenalna...obozavam je...

    ReplyDelete
  4. jao Anđo srećo ...:)Odušev!

    ReplyDelete
  5. Zacudo, niko nikog nije zasenio, kao da jedno drugo isticu...mislim da imam novu definiciju savrsenog para :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...