Pages

Fresh Print: David Gandy for GQ UK, october 2011.


GQ, po meni modna biblija svakog muškarca, i za sledeći mesec pripremio je editorijal u kome je ušuškan trend za ovu jesen i zimu. Ovoga puta u pitanju je zimski kaput sa krznom, neka vrste zimske varijante trenča, koja će vam itekako poslužiti tokom hladne zime, bilo da je od tvida ili kože. Luksuzni brendovi poput Tom Ford, Polo Ralph Lauren i Emporio Armani za vas su pripremili kapute u kolekcijama za predstojeću sezonu, i time najavili ovaj neizbežan trend.
GQ oktobar 2011.
Editorijal: Against The Elements
Model: David Gandy
Lokacija: Kalifornija
Fotograf: Guzman
Modni urednik: Jo Levin

3 comments:

  1. Moram da ti priznam da je tvoj blog za mene veliko odusevljenje jer za sada ne pratim ni jedan domaci men's fashion blog a pogotovo ne onaj koji je u urednistvu jedne devojke!
    Svaka ti cast! Odusevljen sam, ocekuj moje komentare svaki put kada izbacis novi post!

    A sada vezano za ovaj post - licno ne volim ovog Gandy-a, mnogo mi je napdan. Ali se odlicno snasao u ovoj ulozi! :)

    http://aleksa-maric-belgrade.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. E pa da znaš da si me kupio ovim komplimentom!

    Pratim takođe :*

    ReplyDelete
  3. Mislim da mi je on jedini Britanac za koga mogu reci da je ne lep, nego prelep. Kao da nije njihov :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...