Pages

Sartorially Inclined: "Don't Let Your Girlfriend Shop for You" by Lawrence Schlossman



Uvek postoji ta začkoljica bi li ili ne bi trebalo mi devojke da vam biramo odeću... Malo smešno zvuči kada to izjavi devojka koja je čitav svoj blog, ali i vreme posvetila muškoj modi i davanju saveta momcima o tome kako se obući, ali iako se slažem da ne treba mi da vam kupujemo odeću, naši (moji) saveti vam sigurno neće odmoći! Jer kao što i mi nekad volimo da nam kažete šta volite da vidite na nama, tako se i ja nadam da vama prija pažnja koju mi posvećujemo vašem odevanju... A ubuduće bi do Kneza stvarno i mogli sami malo da prošetate.


A sada pročitajte deo ovog simpatičnog tekstića:


"It's great that your girlfriend lets you go out drinking with your buddies and yeah, she makes great guacamole. But stop letting her buy clothes for you. Just as she would never let you shop for her, it's your own goddamn responsibility to learn how to dress yourself and to dress yourself well...."

Nastavak teksta možete pročitati ovde.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...