Pages

Tata kupi mi auto, bicikl i sebi sako...

Par mojih saveta što se tiče stila...



...I pare nisu izgovor! Znam da živimo u Srbiji, gde je prosečna plata manja od trista evra, a ja vam kao pričam o Hermès narukvici za koju biste morali da date nekoliko novčanica koje niste bili u situaciji da vidite sem u mafijaškim filmovima. Ali ne želimo od vas ekstreme, želimo stil. Isti onaj koji u Njujorku poseduje beskućnik, a u Italiji pekar i sladoledžija, glavni akteri Šumanovog “The Sartorialist”-a. Ne tražimo od vas D&G odela, već ona dobro skrojena, a ne sa sahrane iz devedesetih...


Nastavak mog teksta možete pročitati na sajtu Wannabe Magazina (http://wannabemagazine.com/tata-kupi-mi-auto-bicikl-i-sebi-sako%E2%80%A6/)...


I poslušajte me!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...